Meme Büyütme

Meme büyütme ameliyatı, vücut yapısına göre küçük olan memelerin hacmini arttırmak için yapılan estetik cerrahi bir işlemdir. Ayrıca doğum sonrası yaşanacak göğüs sarkmaları, yaşla birlikte memelerde yaşanan anatomik sorunlar ve hatta göğüs kanseri nedeniyle meme kaybeden kadınlar için bu ameliyat çok değerlidir. Bu önemli ameliyatta meme büyütme için kullanılan meme implantları, meme dokusu veya göğüs kaslarının altına yerleştirilir.

Meme Büyütme Estetiği Neden Yapılır?

Meme büyütme ameliyatı yaptırmak için çok farklı nedenler olabilir. Anatomik yapıda bir meme diğer memeden daha küçük olabilir. Küçük memelere sahip olmak özgüven sorunu yaşatabilir, estetik açıdan sorun yaratabilir. Kısaca bu durum sizi rahatsız ediyorsa meme büyütme İstanbul olarak yapacağınız bir araştırmada birçok doktor, klinik ya da hastane seçeneğine ulaşabilirsiniz. Ancak bu operasyonun sizin için önemli olduğunu ve güvenilir bir doktorla bu ameliyata karar vermeniz çok önemlidir. İstanbul’da silikon yapan devlet hastaneleri olduğu gibi, birçok farklı özel hastane ve klinik de size en iyi şekilde hizmet verecektir. Önemli olan doktorunuzla kuracağınız açık ve birebir iletişimdir.

Meme Büyütme Estetiği Kimler için Uygundur?

Meme büyütme estetiği hastanın vücut yapısına, cilt dokusuna ve beklentilerine göre doktoruyla hemfikir olacağı şekilde planlanmalıdır.

Meme büyütme estetiği olmak için, öncelikle göğüs yapınızın gelişimini tamamlamış olması konusu önemlidir. Bunun için 18 yaşınızı doldurmak gerekir. Bununla beraber, göğüs büyütme operasyonu bir cerrahi ameliyat olduğu için, genel sağlık durumunuzun da bir ameliyata girmeye uygun olması gerekir.

Kısaca; en uygun meme büyütme ameliyatı adayları; memelerinin vücuduna göre çok küçük olduğunu düşünen, doğuştan ya da sonradan yaşanan nedenlerle tek taraflı meme gelişim bozukluğu/asimetri yaşayan kadınlarda ve meme kanseri cerrahisi sonrası meme rekonstrüksiyonu amacıyla meme büyütme ameliyatı yapılabilir.

UZMANA SOR?

Tüm merak ettiğiniz soruları uzmanlarımız cevaplıyor.